Cura de slabit in somn

Cum să slăbim în timpul somnului

SomnCura de slăbire în somn

Să slăbeşti în somn este visul multora dintre noi. Şi totuşi există o dietă în acest sens. A slăbi în somn nu înseamnă însă să te pui în pat, să dormi şi să te trezeşti fără kilogramele în plus, ci, în afară de somn, este nevoie şi de o alimentaţie anume. Ideea de bază a dietei "cura de slăbire în somn" este aceea de a controla bioritmul şi metabolismul de regenerare în timpul nopţii. Metabolismul de regenerare are grijă de repararea sau chiar eliminarea celulelor deteriorate în timpul zilei. Dacă respectaţi anumite reguli de alimentaţie, cura de slăbire în somn nu mai rămâne doar un vis, ci foarte curând poate deveni realitate.

Cura de slăbire in somn cu o alimentatie corectă

Pentru ca aceasta cura de slăbire în somn să funcţioneze corect, este important sî fie respectate anumite reguli. Cura de slăbire în somn are grijă să fie topite grăsimile în timpul somnului. Cheia acestei diete constă în consumul de produse care conţin insulină. Insulina este cel mai important hormon în metabolismul glucidelor. Insulina contribuie în primul rând la micşorarea concentraţiei glucozei în sange. Aceasta măreşte permeabilitatea membranei celulare pentru glucide. Prin trei mese pe zi, care se iau la cinci ore, prin renunţarea la chipsuri, insulina se menţine la un nivel redus. Se ştie că insulina inhibă arderile şi stimulează depunerile de grăsime. La o cură de slăbire în somn este, de asemeni, important, să renunţăm la carbohidraţi (cereale, chipsuri, cartofi, pizza, dulciuri), căci aceştia ajută la ridicarea nivelului de insulină.

Cura de slăbire în somn începe odată cu micul dejun

O cură de slăbire în somn trebuie să fie bogată în carbohidraţi. E voie să mâncaţi pâine cu gem sau nutella, prin urmare bucuraţi-vă de obişnuitul mic dejun. Aveţi voie să mâncaţi cereale, să beţi sucuri de fructe. La ce ar trebui să renunţaţi? La produse care conţin proteine. Lapte, iaurt sau brânză, acestea nu au ce căuta pe masa voastră la micul dejun. Micul dejun cu carbohidraţi are menirea să vă alimenteze organismul cu energie pentru o zi întreagă şi să vă regleze digestia.

Cura de slăbire in somn cu o masa de prânz echilibrată

In funcţie de BMI-ul fiecaruia (Body Mass Index - greutate, înălţime, vârstă) se face un calcul de câţi carbohidraţi aveţi voie să consumaţi la masa de prânz. La o cură de slăbire în somn este important ca la masa de prânz să consumaţi 50 la sută carbohidraţi şi 50 la suta proteine. Prin urmare aveţi voie să mâncaţi peşte sau carne fără grăsime în combinaţie cu cartofi, paste făinoase şi salată. Dacă observaţi că nu slăbiţi, atunci încercaţi să reduceţi porţia normală de prânz.

Cura de slăbire în somn - Seara fără carbohidraţi

O cură de slăbire în somn prevede o masă de seară care să conţină proteine. Acestea ajută la arderile de grăsime în corp (carbohidraţii le împiedică). Prin urmare, cei care fac o cură de slăbire în somn, vor trebui ca seara să renunţe complet la carbohidraţi şi să treaca la iaurt, produse din soia sau mâncăruri uşoare cu peşte. In acest fel valorile de insulină răman la un nivel scăzut în timpul nopţii - o condiţie optimală pentru arderile de grăsime în somn.

Cura de slăbire - Un cadru potrivit

In afară de alimentaţie, cura de slăbire în somn mai include şi alţi factori, care să stimuleze slăbirea în somn. Sportul este neesenţial, cu toate acestea mişcarea facută spre seara stimulează arderile de grăsime. Foarte important la o cură de slăbire în somn este ritmul de mese. Pauzele dintre cele trei mese obligatorii trebuie să fie de cinci ore. In cele cinci ore nu se va consuma nimic, în schimb se recomandă trei litri de lichide pe zi (de preferat apă sau sucuri de fructe diluate cu apă). Evitaţi sucurile de fructe bogate în calorii. In final, la aceasta cură de slăbire sunt foarte importante condiţiile în care dormim. Dormitorul nu trebuie sa fie luminat; melatonina, hormonul oboselii, îşi face efectul la întuneric. Ora la care mergeţi în pat la somn nu trebuie să depăşească miezul noptii, timpul de somn nu trebuie să fie sub şapte ore. Se ştie din nenumarate studii că somnul insuficient duce la dezechilibru în ce priveşte greutatea corporală. O altă condiţie la cura de slăbire în somn este renunţarea la fumat ca şi consumul de chipsuri, bombonele, floricele sau alte produse cu care v-aţi obişnuit. Un pahar de vin poate vă ajută să adormiţi, dar atenţie, vinul are multe calorii.

Cura de slăbire în somn - Concluzie

Cura de slăbire în somn vă permite un mic dejun cu gem sau nutella, un prânz cu carne, legume sau cartofi. Sună simplu dacă n-ar fi nevoie de o voinţă puternică în timpul serilor. Rezultatele sunt, potrivit numeroaselor studii, spectaculoase.

 

<< - 01 - 02 - 03 - 04 - 05 - >>