Cura de slabit in somn

Cura de slabire in somn

SomnCura de slabire in somn.

Sa slabesti in somn este visul multora dintre noi. Si totusi exista o dieta in acest sens. A slabi in somn nu inseamna insa sa te pui in pat, sa dormi si sa te trezesti fara kilogramele in plus, ci, in afara de s omn, este nevoie si de o alimentatie anume. Ideea de baza a dietei "cura de slabire in somn" este aceea de a controla bioritmul si metabolismul de regenerare in timpul noptii. Metabolismul de regenerare are grija de repararea sau chiar eliminarea celulelor deteriorate in timpul zilei. Daca respectati anumite reguli de alimentatie, cura de slabire in somn nu mai ramane doar un vis, ci foarte curand poate deveni realitate.

Cura de slabire in somn cu o alimentatie corecta

Pentru ca aceasta cura de slabire in somn sa functioneze corect, este important sa fie respectate anumite reguli. Cura de slabire in somn are grija sa fie topite grasimile in timpul somnului. Cheia acestei diete consta in consumul de produse care contin insulina. Insulina este cel mai important hormon in metabolismul glucidelor. Insulina contribuie in primul rand la micsorarea concentratiei glucozei in sange. Aceasta mareste permeabilitatea membranei celulare pentru glucide. Prin trei mese pe zi, care se iau la cinci ore, prin renuntarea la chipsuri, insulina se mentine la un nivel redus. Se stie ca insulina inhiba arderile si stimuleaza depunerile de grasime. La o cura de slabire in somn este, de asemeni, important, renuntarea la carbohidrati (cereale, chipsuri, cartofi, pizza, dulciuri), caci acestia ajuta la ridicarea nivelului de insulina.

Cura de slabire in somn incepe odata cu micul dejun

O cura de slabire in somn trebuie sa fie bogata in carbohidrati. E voie sa mancati paine cu gem sau nutella, prin urmare bucurati-va de obisnuitul mic dejun. Aveti voie sa mancati cereale, sa beti sucuri de fructe. La ce ar trebui sa renuntati? La produse care contin proteine. Lapte, iaurt sau branza, acestea nu au ce cauta pe masa voastra la micul dejun. Micul dejun cu carbohidrati are menirea sa va alimenteze organismul cu energie pentru o zi intreaga si sa va regleze digestia .

Cura de slabire in somn cu o masa de pranz echilibrata

In functie de BMI-ul fiecaruia (Body Mass Index - greutate, inaltime, varsta) se face un calcul de cati carbohidrati aveti voie sa consumati la masa de pranz. La o cura de slabire in somn este important ca la masa de pranz sa consumati 50 la suta carbohidrati si 50 la suta proteine. Prin urmare aveti voie sa mancati peste sau carne fara grasime in combinatie cu cartofi, paste fainoase si salata. Daca observati ca nu slabiti, atunci incercati sa reduceti portia normala de pranz.

Cura de slabire in somn - Seara fara carbohidrati

O cura de slabire in somn prevede o masa de seara care sa contina proteine. Acestea ajuta la arderile de grasime in corp (carbohidratii le impiedica). Prin urmare, cei care fac o cura de slabire in somn, vor trebui ca seara sa renunte complet la carbohidrati si sa treaca la iaurt, produse din soia sau mancaruri usoare cu peste. In acest fel valorile de insulina raman la un nivel scazut in timpul noptii - o conditie optimala pentru arderile de grasime in somn.

Cura de slabire - Un cadru potrivit

In afara de alimentatie, cura de slabire in somn mai include si alti factori, care sa stimuleze slabirea in somn. Sportul este neesential, cu toate acestea miscarea facuta spre seara stimuleaza arderile de grasime. Foarte important la o cura de slabire in somn este ritmul de mese. Pauze dintre cele trei mese obligatorii trebuie sa fie de cinci ore. In cele cinci ore nu se va consuma nimic, in schimb se recomanda trei litri de lichide pe zi (de preferat apa sau sucuri de fructe diluate cu apa). Evitati sucurile de fructe bogate in calorii. In final, la aceasta cura de slabire sunt foarte importante conditiile in care dormim. Dormitorul nu trebuie sa fie luminat; melatonina, hormonul oboselii, isi face efectul la intuneric. Ora la care mergeti in pat la somn nu trebuie sa depaseasca miezul noptii, timpul de somn nu trebuie sa fie sub sapte ore. Se stie din nenumarate studii ca somnul insuficient duce la dezechilibru in ce priveste greutatea corporala. O alta conditie la cura de slabire in somn este renuntarea la fumat ca si consumul de chipsuri, bombonele, floricele sau alte produse cu care v-ati obisnuit. Un pahar de vin poate va ajuta sa adormiti, dar atentie, vinul are multe calorii.

Cura de slabire in somn - Concluzie

Cura de slabire in somn va permite un mic dejun cu gem sau nutella, un pranz cu carne, legume sau cartofi. Suna simplu daca n-ar fi nevoie de o vointa puternica in timpul serilor. Rezultatele sunt, potrivit numeroaselor studii, spectaculoase.

Pagina 01 - Cura de slabire
Pagina 02 - Cura de slabire cu ananas
Pagina 03 - Cura de slabire cu otet si mere
Pagina 04 - Cura de slabire in somn
Pagina 05 - Tabel de calorii